Antal aktier och röster i Sensys Gatso Group

30-06-2023

Sensys Gatso Group har, enligt tidigare offentliggjord information, genomfört en sammanläggning av aktier och i samband därmed en riktad emission av aktier vilket har resulterat i att antalet aktier och röster i Sensys Gatso Group har förändrats.

Efter genomförd emission och sammanläggning finns det totalt 11 522 206 aktier i bolaget, berättigande till totalt 11 522 206 röster. Bolaget innehar inga egna aktier.

Denna information är sådan information som Sensys Gatso Group AB är skyldigt att offentliggöra enligt lagen om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades för offentliggörande, genom den kontaktperson som angivits, den 30 juni 2023, kl 09.00.

Simon Mulder, CFO